mandag 29. oktober 2012

Velkommen!

Velkommen til bloggen min! Jeg er ei jente i begynnelsen av  tredveårene, som lever det jeg vil tro er et typisk A4-liv. Altså mann, 2 barn, rekkehus og stasjonsvogn. Jobber fulltid i en relativt stressende jobb,og brenner lyset litt i begge ender. Og det skal jeg gjøre noe med!
Jeg har kommet frem til  at jeg rett og slett må jorde meg litt, komme meg litt tettere innpå de tingene som får meg til å slappe av, kose meg mer med familien og gjøre det som gir påfyll av energi fremfor å stjele den.  Rett og slett være litt i nuet?
Jeg har de siste 15 årene hatt en interesse for økologisk mat, supermat, tradisjonsmat, planter og urter og en mer naturlig livsstil. Barna mine går i ubehandlet ull store deler av året, og det er få ting som gir  meg mer fred i sinnet enn å stå med nesen i dampen fra en stor gryte, eller å kjenne den hjemmelagede komposten gli lett mellom fingrene når det er såtid!

Håper du liker hva du leser, legg gjerne igjen en kommentar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar