torsdag 14. februar 2013

Som et barn på julaften!

Slik føler jeg meg når det er pakker fra Iherb på vei til meg! Og i går kom jeg hjem til det jeg trodde var hentelapp på en av de jeg har bestilt, men det viste seg å være tre! Hurra!

Jeg bestiller vel i gjennomsnitt 5-7 sendinger i måneden, og har en hel haug med varer som ligger i ønskelisten min. Men hva bestiller jeg egentlig? Hva er det som er så supert med Iherb

Vel, for det første har de en haug med varer som jeg ikke finner i butikker i nærheten, og ikke har tålmodighet til å kjøre rundt og lete etter. I tillegg er de nesten uforskammet billig! Det er trygt, enkelt å greit å handle der, de sparer all informasjon fra gang til gang, så man slipper å taste igjen og igjen. Og ikke minst, man kan legge alle produkter i ønskelisten, og bestille litt for litt. Hvis du ikke har brukt iherb tidligere, kan du bruke min kode PJS465 på din første ordre, og få USD 5 i rabatt

Så, hva bestiller jeg derfra? Her er noen av mine favoritter:

Honning! Wedderspoons Wild Rata, og Eco Bees honning med pollen og dronninggele er suverene både på smak og effekt!



Jeg er også glad i denne gelatinen, men neste gang jeg går tom for gelatin skal jeg heller bestille fra Tidsporten.

Stevia-dråper er også en favoritt, jeg tror jeg har de fleste varianter nå. brukes i alt og ett så fort man trenger søtsmak. 

Stevia passer for eksempel godt i teene fra Stash tea, St. Dalfour og andre spennende sorter som koster omtrent en slikk og ingenting. 


Dette er den uovertruffent beste leppepomaden jeg noen sinne har prøvd. Lukter og smaker fantastisk!


Arrowroot er nå det eneste jeg bruker til å jevne sauser med. Brukandes til det meste!

Mine elskede kokossmør-sticks! Disse bruker jeg overalt, hele tiden. Fantastiske, enkle å ha med rundt og virker perfekt mot tørr hud. Et kupp!

Og til sist; disse tørkede blåbærene er en slager blant både små og store i familien. Nydelige!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar